welcome

Thursday 18 August 2011

Berbuka puasa bersama rakan-rakan

hey guys,


hahaha,this is my second time updating my blog, quite kekok sikit, =.='
harini saya berbuka puasa bersama my best friends since sekolah lagi, SHARIL,AWIN,ZUL,AIDIL and me,hehe.. berbuka di kedai brothers area bangi, entah laa kat seksyen berapa..haha.. but sebelum tu, sempat singgah bazzar ramadan somewhere in bangi.haha, menu utama setelah dipaksa beli nasi dagang plus kari ayam, nyum2~~.



yang lawaknya,kat gerai tu, member yang jual nasi dangang siap salam saya tu, siap ambil gambr dengan saya,(terasa macam artis pulak) hehehe..


                                        Kat gerai ni la, siap amik pic aku lagi,
                                       huhu (cam artis pulak)  


 S                  B                                                                                          
U                  A       R 
A       D        Z       A
S        I        A       M
A                 R       A 
N                          D
A                          A
                            N



                                        
















dan ni pula, time menunggu time buka puasa pada jam 7.30pm, terliur tengok makanan tu (slurrrrpp~~) 


                                           
hurmmmm..

                                                  Chaer muka pelik....
                                       GENG BAS SKOLAH


Bestts sangat,sebab susah nak gather camni, masing-masing dah buat haluan sendiri, thanx a lot to Shahril for organise the gathering.. cool~~
then, kteorg en, semua meronda-ronda di area bangi, sampai ke Nilai,..
memang syok, dengan buat lawaknya..lolz..hahaha   


CANDID~~






Hope,dapat jumpa lagi cmni, rindu la plak time skolah dulu.. huhu..
orait guyz, sampai sini saje, sbb saya ni tak pandai nak buat karangan panjang-panjang, huhu.. walaaappp~~~

6 comments:

  1. hoi2!!!acab shamsuri da ade blog laaa... weyhh.. meh jemput dtg ke blog aku yee sygg.... anyway sdeyh ko xnk pon berbuke dgn aku... :( hanie :)

    ReplyDelete
  2. tenkiu acab.... nnti org fllow blog die....
    Geng bas skolah kim slm... hikhikhik

    ReplyDelete
  3. hanie: hahaha, baru blaja buat blog ni,..t hanie ajarkan k

    lela: huhuhuhu..wasalam

    ReplyDelete
  4. hahah.. ok :) t singgah2 la blog aku beb

    ReplyDelete